چگونه خود را برای ایندکس اول موبایل آماده کنیم؟
گوگل توصیه های رسمی خود را برای آمادگی در مورد ایندکس اول موبایل منتشر کرده است. انتظار می رود ایندکس اول موبایل از اوایل سال جدید به طور گسترده تری اجرایی شود. خوب حالا سوال اینجاست که آماده شدن برای ایندکس اول موبایل به چه معناست؟ در این مقاله قصد داریم به همین موضوع بپردازیم. پس همراه باشید.
آقای گری الیس از گوگل توضیح می دهد که یک سایت چگونه می تواند مطمئن باشد که برای ایندکس اول موبایل آماده است. سایت هایی که طراحی واکنشگرایی دارند و به صورت پویا عمل می کنند لازم نیست تغییرات دیگری ایجاد نمایند. علاوه بر این، گوگل توصیه های رسمی را در این باره منتشر کرده است که در ادامه با هم مرور می کنیم.
- مطمئن شوید که سایت، محتوای کلیدی را در موبایل همانگونه که در دسکتاپ نمایش داده می شود در اختیار کاربران قرار می دهد. تصاویر، فایل های ویدئویی و متون باید خزش آسانی بر روی موبایل داشته باشند.
- داده های ساخت یافته(Structured data) باید بر روی نسخه های موبایلی و دسکتاپی سایت وجود داشته باشد. اگر آدرس های جداگانه ای برای موبایل و دسکتاپ موجود است داده های ساخت یافته به نسخه موبایلی بر روی صفحات موبایلی باید به روزرسانی شوند.
- داده های متا(Metadata) همچون عناوین و توضیحات، باید در هر دو نسخه سایت موجود باشد.
- سایت هایی که از آدرس موبایلی جداگانه استفاده می کنند می توانند صفت های link rel=canonical و link rel=alternate یکسان نگه دارند.
- لینک های Hreflang بر روی آدرس های موبایلی جداگانه باید بررسی شوند.
- اطمینان حاصل کنید که هاست سایت شما ظرفیت و توانایی مدیریت نرخ خزش افزایش یافته از ربات های گوگل گوشی های هوشمند را دارد.
گوگل هر کدام از سایت ها را به طور جداگانه بررسی می کند تا وجود این معیارها را تعیین نماید. زمانی که الزامات بیان شده در یک سایت تامین شد، می توان ان را به ایندکس اول موبایل منتقل کرد. گوگل به عنوان غول موتورهای جستجو تلاش می کند تجربه کاربری را بهبود ببخشد. این شرکت قبلا بیان کرده بود که در اوایل سال جدید ایندکس اول موبایل را به طور کامل اجرا می کند اما به نظر می رسد زمان بیشتری برای اجرای این تصمیم نیاز است. باید منتظر ماند و دید گوگل چگونه این تصمیم خود را اجرایی می کند.
برچسب هاایندکس ایندکس اول موبایل داده های ساخت یافته داده های متا گوگلدسته بندی : سئو
مقالات مرتبط
- راهنمای شناسایی و بازیابی پنالتی گوگل برای افراد مبتدی
- گوگل دوپلکس و اثرات آن بر روی سئو
- راهنمای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو-قسمت اول
- ۵ خطری که می توانید در حوزه سئو انجام دهید
- ۱۰ نکته موثر سئو برای سال ۲۰۱۷
- چگونه نقشه سایت XML را بهینه سازی کنیم؟
- پنالتی داده های ساخت یافته در گوگل چیست و چگونه می توان از آن اجتناب کرد؟
- چگونه به کمک تجزیه و تحلیلSWOT کلیدواژه ها، فرصت های محتوایی بیابیم؟
- راهنمای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو-قسمت دوم
- نقشه سایت XML و ارتباط آن با سئو
- توسعه محتوا برای سفر مشتریان
- ابزارهایی برای توسعه فرآیند سئوی موبایل
- تغییرات اخیر در جستجوی طبیعی گوگل
- ۵ مورد از بررسی های فنی سئو که باید در سال ۲۰۱۷ انجام دهید
- ۱۰۰ ایده خلاقانه برای ایجاد سایت
- تصمیم گیری استراتژیک در مورد سئو قبل از طراحی و ساخت سایت
- چگونه بعد از مهاجرت وب ، ترافیک ارگانیک خود را بازیابی کنیم؟
- لینک بیلدینگ داخلی
- ۵ ستون کمپین موفق سئو
- چگونه آدرس های پایداری برای سئو بنویسیم؟
منبع : وب ایده