تعمیرات یخچال جنرال الکتریک

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک – تعمیر یخچال و فریزر جنرال الکتریک – یکی از اتفاقات غیر قابل تحمل خرابی یخچال یا فریزر می باشد ، ممکن است محصولات داخل یخچال خراب شود و باید در اسرع وقت آنرا تعمیر کرد، ما این را متوجه می شویم . ما در وقت و هزینه شما صرفه جویی کرده و یخچال شما را به سرعت تعمیر می کنیم. ما انواع یخچال و فریزر و سایدبای ساید  جنرال الکتریک را تعمیر می کنیم .
ما برای راحتی خیال شما از تکنیسین های متبحر و با تجربه استفاده می کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم . کافی است با ما تماس بگیرید ، ما در سریعترین زمان مراجعه و تعمیر انواع یخچال جنرال الکتریک را برایتان انجام می دهید .

اولیت ما تعمیر قطعات می باشد .

تعمیرات کلیه لوازم خانگی جنرال الکتریک :

  • تعمیرات یخچال و فریزر جنرال الکتریک
  • تعمیر لباسشویی جنرال الکتریک
  • تعمیر ظرفشویی جنرال الکتریک
  • تعمیر جاروبرقی جنرال الکتریک
  • تعمیر ماکروفر جنرال الکتریک
  • تعمیر اسپیلت جنرال الکتریک
  • و …

مشکل هرچه باشد ، ما آن را برطرف می کنیم

با توجه به دانش و تجربه کارشناسان ما کلیه مشکلات را در اسرع وقت و با کمترین هزینه رفع می کنیم . ما مدعی هستیم که هر کاری را دیگران نمی توانند انجام بدهند ، ما با سرعت و با صرفه جوئی در هزینه برایتان به راحتی انجام می دهیم .

 

ما کلیه قطعات اصل را استفاده می کنیم

ما فقط از قطعات اصلی GE Appliance استفاده می کنیم، زیر می دانیم که قطعات مشابه و با کیفیت پائین می تواند دردسرزا باشند و هزینه های دیگری را روی دست شما بگذارند .

 

رایج ترین مشکلات

هنگامی که مشکلات یخچال جنرال الکتریک دارید ، راهنمای عیب یابی ما به شما کمک می کند بفهمید چه مشکلی دارد و نحوه رفع آن را به شما می گوید. . بنابراین شما مجبور نیستید منتظر تعمیر یخچال یا پرداخت هزینه آن باشید.

فقط کافیست لیست علائم زیر را بخوانید و بر روی علائمی که بیشتر با مشکل سازگار است کلیک کنید. سپس از لیست علل احتمالی انتخاب کنید. ما اینجا هستیم تا شما را از طریق تشخیص ، قطعه مناسب جایگزین ارائه کرده و دستورالعمل های روشنی را در مورد نحوه تعمیر به شما ارائه دهیم.

شما می توانید از طریق مشاوره تلفنی با کارشناسان ما بهترین راه حل را برای تعمیر یخچال خود بیابید . گاهی راهنمائی تلفنی می تواند مشکل شما را حل کند. حتما با ما تماس بگیرید و برای تعمیر انواع یخچال جنرال الکتریک با کارشناسان ما در مورد خرابی صحبت کنید.

نکات نگهداری و جلوگیری از تعمیرات یخچال جنرال الکتریک

تعمیر یخچال جنرال الکتریک باید صرفا توسط متخصصین این دستگاه به انجام برسد زیرا ممکن است با انجام تعمیرات غیر تخصصی صدمات شدیدی به یخچال وارد شود که این امر هزینه های زیادی را به مشتریان وارد میکند . به همین منظور ما توانسته ایم با تشکیل تیم های تخصصی تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک خدماتی در خور توجه به مشتریان ارائه داده و برای اطمینان از صحت تعمیرات انجام گرفته ،دستگاه تعمیر شده 1 سال گارانتی می شود تا مشتریان عزیز بتوانند به راحتی

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک خود را به ما بسپارند.

برای راحتی مشتریان عزیز و سرعت بخشیدن به کارها، مراکز متعددی در تمامی نقاط تهران آماده به کار هستند با اولین تماس شما با نزدیکترین متخصص تعمیر یخچال جنرال الکتریک هماهنگ شده و در کوتاهترین زمان تعمیر یخچال شما به اتمام رسیده .
این مجموعه با داشتن 20 سال سابقه درخشان ،همواره تحت نظر اتحادیه مربوطه فعالیت داشته و تمامی هزینه ها را بر

اساس نرخ مصوب اتحادیه از مشتریان دریافت میکند.

با توجه به آگاهی ما از نیاز شما به این وسیله و فوریت در تعمیر یخچال‌فریزر و عدم امکان جابجایی تمامی تعمیرکار یخچال‌ فریزر ما تعمیرات را به‌صورت ۱۰۰% در منزل انجام داده و یخچال شما نیاز به هیچ‌گونه جابجایی نخواهد داشت که علاوه بر تعمیر فوری یخچال فریزر می‌توانید از خدمات تعمیر یخچال فریز ۲۴ ساعته بهره‌مند شوید.
به منظور پایین نگه داشتن هزینه ها متخصصین ما در صورت امکان اقدام به تعمیر قطعات اصلی دستگاه کرده تا در هزینه تعمیرات یخچال هرچه بیشتر صرفه جویی شود.
در صورت نیاز به تعویض قطعات صرفا از قطعات اصلی شرکتی استفاده میشود ، تا ضمن بالابردن کیفیت تعمیرات از صدمه دیدن قسمت های دیگر یخچال جلوگیری به عمل آید.

تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید جنرال الکتریک

تعمیر یخچال جنرال الکتریک (General Electric) به صورت صحیح و با ضمانت کتبی همیشه یکی از خواسته های مشتریان از سرویس کاران می باشد. کسانی که یخچال جنرال الکتریک آنها خراب شده است به دنبال یک مرکز و نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال GE می باشند.

ما با تجربه کافی خود در این زمینه و با داشتن متخصص ترین سرویس کاران یخچال فریزر و ساید بای ساید جنرال الکتریک، یکی از بهترین و درست ترین انتخاب برای تعمیرات یخچال جنرال الکتریک می باشد.

تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک GE

دوستان عزیز تمام خدمات تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در محل و منزل انجام می گیرد. و کارشناسان شرکت ریک سرویس در سریع ترین زمان ممکن تکنیسین تعمیر یخچال جنرال الکتریک (GE) را برای حل مشکل شما به محل اعزام می کنند.

بی شک یکی از پرطرافدارترین ساید بای سایدها در جهان و حتی در ایران ساید بای ساید جنرال الکتریک می باشد. ساید جنرال الکتریک یخچال آمریکایی می باشد که دارای طول عمر بسیار بالا و فضا و گنجایش بیش از دوتا یخچال معمولی می باشد.

خدمات تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک در شرکت سامی تکنیک صورت کاملا ویژه و فنی انجام می گیرد. به طوری که تکنیسین تعمیر یخچال جنرال الکتریک دیگر هیچ یخچال دیگری تعمیر نمی کند. و تمام تعمیرکاران ما در یک برند خاص استادکار می باشند. همین مورد باعث شده است تا در سطح تهران همیشه اولین گزینه برای انتخاب کاربران می باشیم.

تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک

هر وسیله برقی ممکن است به هر دلیل خراب شود و خرابی برد یخچال جنرال الکتریک یکی از مشکلاتی متداولی است که در اغلب موارد رخ می دهد. در صورتی که تعمیر وسیله را به نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک بسپارید این اطمینان به شما داده می شود که تعمیر برد یخچال به بهترین شکل ممکن توسط متخصصین انجام گیرد به گونه ای که این عیب مجددا رخ ندهد. از طرفی در صورتی که نیاز به تعویض این قطعه باشد، تعمیرکاران از قطعات اصل و ارجینال برای این منظور استفاده خواهند کرد.

تعویض فیلتر یخچال جنرال الکتریک

لازم است بدانید که اگر تعویض فیلتر یخچال جنرال الکتریک و یا تعویض فیلتر یخچال فریزر جنرال الکتریک لازم و ضروری باشد اما به آن توجه نکنید، به موتور یخچال فشار وارد شده و احتمال سوختن آن افزایش می یابد.

در واقع هر گونه کوتاهی در این زمینه منجر به کاهش عمر دستگاه می شود.

پیشنهاد می کنیم که به محض این که متوجه عدم کارایی فیلتر می شوید با نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک تماس گرفته و شاهد تعویض فیلتر یخچال جنرال الکتریک در منزل خود باشید.

حتی شما برای تعویض فیلتر ساید بای ساید جنرال الکتریک نیز می توانید از این نمایندگی کمک گرفته و در محل خود از خدمات تعمیرکاران ما می توانید  استفاده کنید . استفاده از تعمیرات مجاز و نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک بهترین راه است

ما فهرستی از خرابی یخجال را برایتان فهرست می کنیم :

 

مدلهای یخچال جنرال الکتریک

ما انواع مدلهای یخچال جنرال الکتریک را تعمیر می کنیم .

1993LPO
90280JC
90280JD
90280JE
90280JF
90288JC
GSH25JSDD SS
GSH25JSRFSS
GSH25JSTASS
GSL25JFPABS
GSL25JFTABS
GSS20IEMBWW
GTH18GBDCRWW
GTH18GBDDRWW
GTH18GBDERWW
GTS18FBSARWW
HSS25GFPAWW
HTS18GBSARWW
PSI23SGNAFBS
PSS25SGNABS
PSS26SGPASS

 

برای کسب اطلاعات در باره انواع یخچال جنرال الکتریک می توانید با شماره همراه 09123079967 تماس حاصل فرمائید . ما نمایندگی تعمیرات انواع یخچال و فریزر جنرال الکتریک هستیم .

دیدگاهتان را بنویسید