فروش چوب پلاست

فروش چوب پلاست، خرید مستقیم از کارخانه

 

فروش چوب پلاست در طرح و رنگ های متنوع ، مستقیم از کارخانه با قیمت مناسب و ضمانت اصالت محصولات. طرح های سفارشی شما را هم تحویل می دهیم . خرید چوب پلاست مستقیم از کارخانه : قیمت مناسب ، ضمانت کیفیت کالا ، ارسال سریع ، مشاوره و امکان مشاهده نمونه محصولات، و امکان بازدید و اندازه گیری توسط کارشناسان چوب پلاست مهیا است.

اگر قصد بهبود محیط خود و زیبایی منزل ، ویلا و یا باغ خود هستید . ما بهترین محصول را به شما ارائه می دهیم تا ایده شما محقق شود . فروش چول پلاست در تهران و دیگر شهرستان های کشور .

ارسال بلافاصله بعد از ثبت سفارش

نکته :

برای یافتن متراژ واقعی چوب پلاست از کارشناسان ما برای بازدید و مشاوره رایگان استفاده کنید. البته ما بعد از نصب ، چوب پلاست های اضافه آمده را مرجوع می کنیم . این امکانی است که هیچکدام از همکاران ما ندارند و ما برای رضایت بیشتر شما این مهم را انجام می دهیم .

 


فروش چوب پلاست و خرید مستقیم چوب پلاست از کارخانه معرفی چوب پلاست و امکان خرید چوب پلاست از کارخانه
معرفی چوب پلاست و امکان خرید چوب پلاست از کارخانه

چوب پلاست چیست ؟

چوب پلاست یا wood plastic composite که مختصرا به آن WPC نیز می گویند، ترکیبی از چوب و پلاستیک می باشد.

استفاده از چوب در دکوراسیون داخلی و خارجی همیشه مورد استقبال بوده است. اما استفاده از چوب در فضای باز مثلا برای نما دارای معایبی است، از جمله رطوبت پذیری و کهنه شدن بر اثر شرایط جوی .

چوب پلاست با قیمت بسیار مناسب تر از چوب و بدون مشکلات چوب در طرح و رنگ و شکل چوب توانست جایگزین مناسبی برای کاربردهای مختلف از چوب باشد.

خرید مستقیم چوب پلاست از کارخانه

یکی از مزیت های اینترنت آن است که مشتریان با کمی دقت و جستجو می توانند، بدون واسطه خرید کنند.در
خرید مستقیم هزینه های واسطه گری حذف و محصولات با قیمت بسیار مناسب تر به دست آنها می رسد.

این مجموعه با وجود وب سایت خود به آدرس www.woodplast.xyz توانسته این امکان را ایجاد کند که خریداران به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای سفارش خود را ثبت کنند و از مزایای خرید قیمت مناسب و اصالت کیفیت محصولات چوب پلاست برخوردار شوند.

کیفیت محصولات ما قابل رقابت با محصولات خارجی و قیمت پائین تر است و از نمونه های داخلی کیفیتی به مراتب بالاتری دارد.

مزایای چوب پلاست

مزایای چوب پلاست و البته قیمت مناسب آن باعث شده است که استفاده و تقاضای خرید آن هر روز افزایش یابد و جایگاه مناسبی در صنعت ساختمان را به خود اختصاص داده است

در زیر فهرست برخی از مزایای چوب پلاست ذکر می گردد:

  • جایگزینی زیبا برای چوب :بهترین جایگزین چوب ترمو وود
  • سبکی و وزن مناسب :دارای وزنی قابل قبول در مقایسه با تحمل فشار نسبت به انواع مختلف متریالها
  • نصب آسان :سرعت نسب بالا در مقایسه با چوب و هزینه نصب مناسب تر
  • ضد آب و رطوبت: مناسب ترین متریال آب گریز در هوای آزاد
  • ضد لغزندگی: سطح رگه دار و با بافت برجسته جهت ایجاد اصطکاک بیشتر و جلوگیری از لیز خوردن
  • بدون نیاز به رنگ آمیزی: دارای طرح ها و رنگ های مختلف و حتی طرح و رنگ سفارشی
  • ماندگاری: ماندگاری بالا نصب به چوب ، ضد متورم شدن و تبله .
  • مقاومت بالا: مقاومت بالا در برابر آسیب مکانیکی و فشار
  • بدون نیاز به نگهداری: تقریباً تعمیر و نگهداری نمی شود – فقط آن را با جریان آب بشویید.
  • مناسب فضای باز: مقاومت بالا در برابر آب و هوا (خورشید ، باران ، یخ زدگی ، برف
  • تنوع در رنگ و طرح: رنگ های طبیعی در طیف های مختلف مانند چوب .
  • طراحی های متفاوت: امکان طراحی برای هر فضای خارجی و داخلی با سبک های متفاوت .
  • قیمت مناسب: قیمت مناسب در مقایسه با چوب غیر قابل رقابت با قیمت ترمو وود فنلاند
  • ضد سایش: مقاومت در برابر تردد بالا و مداوم جهت معابر پر تردد .

کاربردهای چوب پلاست

چوب پلاست دارای کاربرد و مصارف مختلفی در دکوراسیون و صنعت ساختمان دارد. به ویژه چوب پلاست محصولی مناسب برای دکوراسیون و سازه های خارجی و محوطه خارج از منزل مانند ویلا، باغ ، حیاط و پشت بام می باشد. البته در دکوراسیون داخلی مانند ساخت پارتیشن و سقف کاذب و غیره نیز استفاده های متنوعی دارد.

  • نمای چوب پلاست
  • دیوار پوش چوب پلاست
  • کفپوش چوب پلاست
  • ساخت آلاچیق و پرگولا و دیگر سازه های باغی با چوب پلاست
  • فلاور باکس چوب پلاست
  • کاور استخر و جکوزی، چوب پلاست برای اطراف استخر.
  • مبلمان باغی چوب پلاست
  • روف گاردن چوب پلاست
  • سقف کاذب چوب پلاست
  • نرده و حصار چوب پلاست
  • پارتیشن های اداری و تجاری

فروش چوب پلاست برای ساخت آلاچیق و پرگولا

همانطور که می دانید برای ساخت آلاچیق از متریالهای مختلفی می توان استفاده کرد. در قدیم بیشتر آلاچیق را با چوب می ساختند. اما امروز ما تنوع در ساخت آلاچیق داریم :

  • آلاچیق چوبی
  • آلاچیق چوب پلاست
  • آلاچیق چوبی
  • آلاچیق شیشه ای
  • آلاچیق سنگی
  • آلاچیق سیمانی
  • و متریال های دیگر

یکی از روش های ساخت آلاچیق استفاده از چوب پلاست می باشد. در این روش اسکلت فلزی ساخت می شود و با چوب پلاست روکش می شود . با این روش شما یک آلاچیق زیبا با شکل و شمایل چوب را دارید، اما قیمت ساخت بسیار پائین تر از چوب شده است . البته علاوه بر قیمت آلاچیق چوب پلاست مزایای دیگری نیز دارد : مقاومت در برابر باران و رطوبت ، ماندگاری ، نو ماندن و … را می توان از مزیای چوب پلاست در ساخت آلاچیق نام برد.

ساخت الاچیق با روکش چوب پلاست - فروش چوب پلاست
ساخت الاچیق با روکش چوب پلاست – فروش چوب پلاست

فروش چوب پلاست برای فلاور باکس :

فلاور باکس ها امروز در جای جای دکوراسیون های خارجی دیده می شود . از فلاور باکس می توان در حیاط ، لابی و روف گاردن استفاده کرد.

یکی از روش های سخت فلاور باکس یا جای گل ، استفاده از چوب پلاست می باشد. ساخت فلاور باکس با چوب پلاست .

در این روش باکس با فلز ساخت شده و توسط چوب پلاست روکش می شود.

ساخت فلاور باکس با چوب پلاست - فروش چوب پلاست
ساخت فلاور باکس با چوب پلاست – فروش چوب پلاست

فروش چوب پلاست و مزایای خرید اینترنتی چوب پلاست

به نکات زیر در مورد چوب پلاست هنگام خرید دقت کنید:

هنگام خرید از کیفیت مطمئن شوید.

امروزه باید از صرف هزینه ها مطمئن شویم. باید مطمئن باشیم که خریدی مطمئن داریم و کیفیت محصول خریداری شده از کیفیت مناسبی بر خوردار باشد. ما شرایطی را برایتان فراهم می کنیم که شما بتوانید کیفیت ها را با هم مقایسه کنید و بهترین گزینه خرید را انتخاب کنید.

بهترین طرح و رنگ را انتخاب کنید

امکان مشاهده طرح و رنگ ها در سایت مقدور می باشد . البته شما می توانید برای بازدید به دفتر مرکزی کارخانه به آدرس تهران خیابان گاندی تشریف بیاورید.

نیاز واقعی شما چه متراژی است، به اندازه خرید کنید.

شما باید اندازه صحیح متراژ کار را محاسبه کنید. گاهی اشتباه در متراژ باعث می شود، شما کمتر یا بیشتر از متراژ لازم را خرید کنید. کمتر خرید هزینه مجدد حمل را به شما تحمیل می کند. و زیاد خریدن چوب پلاست باعث به هدر رفتن پول شما می شود. ما برای شما راه کار مناسبی را پیشنهاد می دهیم.

زیبایی کار انجام شده را چند برابر کنید.

نصب مناسب چوب پلاست و استفاده از یک نصاب با تجربه می تواند از پرت رفتن محصول جلوگیری کند و شما به انداز خرید کنید. داشتن یک طرح مناسب و استفاده از یک نصاب حرفه ای باعث می شود که شما سازه ای مستحکم داشته باشید و حداکثر زیبایی را برای خود به ارمغان بیاورید.

خرید مستقیم چوب پلاست از کارخانه

مزایای خرید از ما چیست ؟

خرید چوب پلاست بدون واسطه

خرید از واسطه هزینه بیشتری را به مشتری تحمیل می کند . از مزایای خرید مستقیم از کارخانه ارسال محصولات خریداری شده بلافاصله بعد از ثبت سفارش و بدون تاخیر، قیمت مناسب ، امکان محصولات سفارشی با طرح و رنگ دلخواه و پاسخگویی را اشاره نمود.

تضمین کیفیت محصول

ما از بهترین مواد اولیه و بهترین فرمولاسیون و دستگاه های مدرن برای تولید چوب پلاست استفاده می کنیم. ما با مطالعه نمونه های خارجی بهترین طراح و رنگ را انتخاب و تولید می کنیم. چوب پلاست تولیدی ما با نمونه های خارجی رقابت می کند و از نمونه های داخلی دارای کیفیت برتری برخوردار است. قبل از خرید حتما نمونه کارهای ما را مشاهده و مقایسه کنید.

از دفتر تهران ما بازدید فرمائید.

دفتر مرکزی ما در تهران خیابان گاندی واقع است . برای مشاهده و مقایسه محصولات می توانیدبه دفتر ما مراجع نموده و علاوه بر مشاهده نمونه محصولات در مورد بهترین طرح و رنگ و متراژ مورد نیاز خود با کارشناس فروش ما گفتگویی داشته باشید .

بازدید و مشاوره رایگان

ما پاسخگو هستیم و هدفمان رضایت شماست . قبل از خرید چوب پلاست با ما تماس بگیرید و برای بازدی زمانی را مشخص کنید . کارشناس ما از محل شما بازدید می کند و مشاوره های لازم را به رایگان در اختیار شما قرار می دهند. بهترین طرح و رنگ را انتخاب کنید و از متراژ واقعی و مورد نیاز خود مطلع گردید . امکان بازدید در تهران فراهم می باشد. در شهرستان ها به شرط خرید متراژ بالا امکان بازدید میسر می باشد. ما می توانیم در طراحی و ایده پردازی شما را یاری کنیم. متراژ واقعی را برای شما مشخص کنیم.

بهترین طراح و رنگ را انتخاب کنید و از متراژ واقعی و مورد نیاز خود مطمئن شوید

قیمت مناسب

ما به کالای ارزان و بی کیفیت اعتقاد نداریم . اما قیمت گذاری ما رقابتی می باشد . ما مناسب ترین قیمت را برای خرید شما در نظر گرفته ایم . قیمت سایر فروشنده گان را با مقایسه کنید . ما علاوه بر ارائه بهترین کیفیت محصولات خود را با قیمت مناسب عرضه می کنیم

تضمین قیمت خرید

ارسال برای تهران و کلیه شهرستان ها

ما بعد از ثبت سفارش چوب پلاست ، بلافاصله محصول خریداری شده را ارسال می کنیم . ما امکان ارسال در تهران و شهرستان را فراهم کرده ایم . ما همیشه موجودی کافی داریم و وقفه ای در ارسال محصولات نداریم . و کارهای مربوط به خرید شما را به سرعت انجام می دهیم.

محصول خریداری شده به سرعت ارسال و در اختیار شما قرار می گیرد.

طراحی و نصب چوب پلاست

مرحله طراحی و نصب چوب پلاست مرحله مهمی می باشد. ما در این مرحله مهم شما را تنها نمی گذاریم . می توانید از کارشناسان ما برای طراحی و نصب چوب پلاست استفاده کنید و سازه ای محکم و زیبا استفاده کنید.ما کارشناساران نصب برای اجرای چوب پلاست برای نماپوش، کفپوش، محوطه اطراف استخر ، ساخت آلاچیق و پرگولا، و یا مبلمان باغی مانند فلاورباکس و نیمکت را معرفی می کنیم. کارشناسان ما بهترین کیفیت را برای شما تضمین می کنیم.

محصول خریداری شده به سرعت ارسال و در اختیار شما قرار می گیرد.

پاسخ سئوالات متداول

چوب پلاست چیست ؟

چوب پلاست یکی از مصنوعاتی است که در دکوراسیون به ویژه در فضای باز از آن استفاده میشود . چوب پلاست ترکیبی از چوب و پلاستیک می باشد که با فرمالیسون خاصی ساخته می شود. چوب پلاست wood plast یا چوب پلاستیک wood plastic را به اختصار WPC می نماند.

مصارف چوب پلاست چیست ؟

جوب پلاست برای مصارف گوناگونی استفاده می شود. از جمله برای نماپوش، کفپوش، محوطه اطراف استخر، سقف کاذب، روف گاردن، ساخت آلاچیق و پرگولا، ساخت مبلمان اداری مانند نیمکت و قلاورباکس و … استفاده می شود .

مزایای چوب پلاست چیست ؟

چوب پلاست دارای مزایای فراونی است و همین مزایا باعث شده است که استفاده از آن روز افزون باشد . ما مطلب کاملی در باره مزایای چوب پلاست داریم که می توانید آنرا مطالعه نمائید . از جمله مزایای چوب پلاست می توان به قیمت مناسب، نصب آسان ، سبکی ، مقاومت ، عمر طولانی و ویژگی های ممتاز آن برای فضای باز اشاره نمود.

مزایای خرید از شما کدام است ؟

ما مشتری مداری را نه یک شعار بلکه هدفی قرار داده ایم و آنرا سرلوحه فروش و خدمات خود قرار داده ایم و فروش مستقیم از کارخانه برای شما مزایای مناسبی دارد از جمله می توان به مورادی از جمله قیمت مناسب، تضمین کیفیت ، امکان بازدی و مشاوره رایگان، امکان مشاهده محصول قبل از خرید و … اشاره نمود.


مشتاقان منتظر بازدید شما هستیم

برای اطلاعات بیشتر به سایت ما با لینک زیر مراجعه نمائید.

www.woodplast.xyz

فروش چوب پلاست نما، کفپوش – چوب پلاست آلاچیق و برای ساخت فلاور باکس و کاور اطراف استخر و سقف کاذب با چوب پلاست .

دیدگاهتان را بنویسید